Ви сте овде: Почетак
Back To Top
ОБАВЕШТЕЊЕ
ОД 1.03.2020.ГОД. СЕ ПРИМЕЊУЈУ НОВИ УСЛОВИ ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА НА БЕСПЛАТНЕ УЖИНЕ ЗА УЧЕНИКЕ ИЗ СОЦИЈАЛНО УГРОЖЕНИХ ПОРОДИЦА, ТЕ ЈЕ ПОТРЕБНО ДА РОДИТЕЉ УЧЕНИКА КОЈИ ОСТВАРУЈЕ ПРАВО НА ИСТУ ДОСТАВИ У СЕКРЕТАРИЈАТ ШКОЛЕ МОЛБУ СА ПОТРЕБНОМ ДОКУМЕНТАЦИЈОМ ДО 28.02.2020.ГОД.
СЕКРЕТАР ШКОЛЕ:
Данијела Хорвацки Кркљуш
ÉRTESÍTÉS
MIVEL 2020.MÁRCIUS 1-JÉTŐL MEGVÁLTOZNAK AZ INGYENES ISKOLAI UZSONNÁRA JOGOSULTSÁG FELTÉTELEI, ARRA KÉRJÜK AZ EDDIG JOGOSULT TANULÓK SZÜLEIT, HOGY 2020. FEBERUÁR 28-IG ADJÁK ÁT A TOVÁBBI JOGOSULTSÁGOT IGAZOLÓ DOKUMENTUMOKAT AZ ISKOLA TITKÁRSÁGÁN.
AZ ISKOLA TITKÁRA:
Danijela Horvacki Krkljuš
Objašnjenje za utvrđivanje prava na besplatnu užinu za decu iz socijalno ugroženih porodica
Članom 3. Odluke o utvrđivanju prava na besplatnu užinu utvrđeni su kriterijumi za ostvarivanje ovog prava. U stavu 4. ovog člana utvrđeno je da to mogu biti deca iz socijalno ugroženih porodica, u prilogu Vam dostavljamo kratko objašnjenje o postupku utvrđivanja ovog prava.
Utvrđen limit primanja porodice
Porodica |
Utvrđeni limit ukupnih primanja porodice |
Samohrani roditelj sa jednim detetom |
19.469,50 |
Samohrani roditelj sa dvoje dece |
22.009,00 |
Samohrani roditelj sa troje dece |
24.548,50 |
Samohrani roditelj sa četvoro dece |
27.088,00 |
Samohrani roditelj sa petoro dece |
29.627,50 |
Samohrani roditelj sa šestoro dece |
32.167,00 |
Oba roditelja sa jednim detetom |
23.702,00 |
Oba roditelja sa dvoje dece |
26.241,50 |
Oba roditelja sa troje dece |
28.781,10 |
Oba roditelja sa četvoro dece |
31.320,05 |
Oba roditelja sa petoro dece |
33.860,00 |
Oba roditelja sa šestoro dece |
36.399,50 |
Pravo na besplatnu užine ostvaruju deca iz porodica čiji ukupna mesečna primanja ne prelaze utvrđeni limit.
Za ostvarivanje prava na besplatnu užinu uzimaju se u obzir sledeća primanja:
Primanja i prihodi koji se ne uzimaju u obzir:
ОБАВЕШТЕЊЕ О АКТИВНОСТИМА НА КРАЈУ ПРВОГ ПОЛУГОДИШТА
ОБАВЕШТАВАМО ЂАКЕ, ЊИХОВЕ РОДИТЕЉЕ И НАСТАВНИКЕ, ДА У ПОНЕДЕЉАК, 23. ДЕЦЕМБРА
ПРВА СМЕНА РАДИ ОД 8.00 ДО 9.30
А ДРУГА СМЕНА ОД 10,00 ДО 11,30. УЧЕНИЦИ СУ СА СВОЈИМ РАЗРЕДНИМ СТАРЕШИНАМА.
НЕРАДНИ ДАНИ У ШКОЛИ СУ 24., 25. ДЕЦЕМБАР 2019., 1., 2., 6. И 7. ЈАНУАР 2020. ГОДИНЕ.
ДРУГО ПОЧУГОДИШТЕ ПОЧИЊЕ 15. ЈАНУАРА 2020. ГОДИНЕ ПО РАСПОРЕДУ ЗА ДЕЦЕМБАР.
ÉRTESÍTÉS AZ ELSŐ FÉLÉV VÉGÉRE VONATKOZÓ AKTIVITÁSOKRÓL
ÉRTESÍTJÜK TANULÓINKAT, SZÜLEIKET ÉS TANÁRAINKAT, HOGY HÉTFŐN, DECEMBER 23-ÁN
AZ ELSŐ VÁLTÁS 8.00-TÓL 9,30-IG,
A MÁSODIK VÁLTÁS 10,00-TŐL 11,30-IG LESZ ISKOLÁBAN. A TANULÓK EZ IDŐ ALATT AZ OSZTÁLYFŐNÖKEIKKEL VANNAK.
AZ ISKOLA ÜGYFÉLFOGADÁSA AZ ALÁBBI NAPOKON SZÜNETEL: 2019. DECEMBER 24., 25., 2020. JANUÁR 1., 2.,6. ÉS 7.
A MÁSODIK FÉLÉV 2020. JANUÁR 15-ÉN KEZDŐDIK, AMIKOR IS A DECEMBERI ÓRAREND SZERINT JÖVÜNK ISKOLÁBA.
ОБАВЕШТЕЊЕ
У ПETAK, 20. ДЕЦЕМБРА ЋЕ БИТИ СКРАЋЕНИ ЧАСОВИ У ОБЕ СМЕНЕ ЗБОГ ЗИМСЛОГ ВАШАРА „КИЗУРКО“
РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА:
ÉRTESÍTÉS
PÉNTEKEN, DECEMBER 20-ÁN RÖVIDÍTETT ÓRÁK LESZNEK A KIZURKA TÉLI VÁSÁR MEGRENDEZÉSE MIATT. A CSENGETÉSI REND A KÖVETKEZŐ:
ПРЕ ПОДНЕ/DÉLELŐTT:
7/0. 11,50 – 12,20
ПОСЛЕ ПОДНЕ/DÉLUTÁN:
ОБАВЕШТЕЊЕ
Обавештавају се ученици, родитељи и наставници, да се од 02.12.2019. (понедељак) мења смена.
Пре подне долазе: 3.АБЦД, 4.АБЦД, 5.Д, 6.АБЦД, 7.Д, 8.АБД
Послe поднe: 1.АБЦД, 2.АБЦД, 5.АБЦ, 7.АБЦ, 8.Ц
ÉRTESÍTÉS
Felhívjuk tanulóink, szüleik és tanáraink figyelmét, hogy hétfőn, 2019.12.02-án váltáscsere.
Délelőtt az 3.ABCD, 4.ABCD, 5.D, 6.ABCD, 7.D, 8.ABD tagozatok tanulói,
délután pedig az 1.ABCD, 2.ABCD, 5.ABC, 7.ABC, 8.C tanulói jönnek iskolába.
ОБАВЕШТЕЊЕ
ОБАВЕШТАВАМО УЧЕНИКЕ, ЊИХОВЕ РОДИТЕЉЕ И НАСТАВНИКЕ, ДА НА ОСНОВУ ПРАВИЛНИКА О ШКОЛСКОМ КАЛЕНДАРУ ЗА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ СА СЕДИШТЕМ НА ТЕРИТОРИЈИ АУТОНОМНЕ ПОКРАЈИНЕ ВОЈВОДИНЕ ЗА ШКОЛСКУ 2019/2020. ГОДИНУ, ПО ТАЧЦИ 14., СЕ У ЧЕТВРТАК, 28. НОВЕМБРА НАСТАВА ИЗВОДИ ПРЕМА РАСПОРЕДУ ОД ПЕТКА.
ÉRTESÍTÉS
FELHÍVJUK TANULÓINK, SZÜLEIK ÉS TANÁRAINK FIGYELMÉT, HOGY A VAJDASÁG A. T. TERÜLETÉN MŰKÖDŐ ÁLTALÁNOS ISKOLÁK MUNKÁJÁT ELŐÍRÓ SZABÁLYZAT 14. PONTJA ÉRTELMÉBEN A 2019/20-AS ISKOLAÉVBEN, CSÜTÖRTÖKÖN, NOVEMBER 28-ÁN A PÉNTEKI ÓRAREND SZERINT JÖVÜNK ISKOLÁBA.